onsdag 12 mars 2008

Gumman vilar och jag slappar. Idag är jag utvilad då hon sov hela natten som en prinsessa., ja självklart vaknade hon för mat men somnade om direkt efter det igen. Hela familje klev upp vid sjutiden, låg och myste i sängen tills nu då Emmy somnade igen. Så vi passade på att tassa ner och käka frukost. Tyvärr såg vi att vi helt glömt bort att handla så det fanns inte mycket att äta till frukost, försökte få i mig en tallrik med gröt men hujja så äckligt det var. Har ingen matlust alls, vet inte vad det beror på. Många säger att man oftast blir MER hungrig när man ammar men jag är däremot väldans törstig hela tiden och det är ju inte så konstigt.

Idag blir det en sväng på stan, får väl se om jag hittar nått som passar. Har fortfarande bara ett par byxor jag får på mig och det är mamma byxor a la slappar byxor. Kul att springa omkring i dem 24/7....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag hade inte heller nån matlust i flera veckor efter förlossningen=)Hoppas ni har de bra, längtar tills vi ska komma o titta på lillan/Ida

Anonym sa...

vad roligt att se er idag! :) hon är så fin..! hoppas ni kommer & hälsar på snart & att du hittade nåt vettigt på diva! ;) / Liisa

Sansis sa...

Ida; aha okei, då är det inget fel på mig då! Inte för att jage gentligen klagar. Hade varit värre om jag haft matlust som jag hade under grav. Haha. då hade jag verkligen haft svårt att gå ner!

Liisa; ja hon är verkligen en sötis! Kanske att vi dyker upp till helgen en sväng om ni inte har andra planer? Fyndade en vit kofta och en lång hoodie typ.kul att kunna shoppa igen!