torsdag 13 mars 2008

Idag vaknade jag kl 7 av att gumman stånkade och sprattlade för fullt bredvid mig, men hon var inte redo att vakna upp på riktigt så jag satte henne vid bröstet så hon kanske skulle somna om och det gjorde hon. Vi vaknade kl 9 nästa gång, jag klev upp och hon låg kvar i sängen. Och medans jag tvättade av mig snabbt så hann hon somna om så nu sover min prinsessa igen och jag kan lugnt surfa lite och göra mig iordning. Härligt! Även inatt sov hon superbra, somnade lite senare igår, kl var kring 23-.23.30 men hon var inte så farligt jobbig tills dess, ville mest vara i famnen och skumpas runt lite.

Igår var vi ju på stan, shoppade två tröjjor. En vit kofta och en lång hoodie på Diva. Egentligen behöver jag ju byxor, men ingen idé att köpa nå finare tajta byxor nu innan jag gått ner mina extra kilon. Kanske blir att jag köper ett par pösigare jeans, har hittat ett par på Hanséns. Koola Anna är märket och är skitfina och inte alls speciellt dyra. Kanske blir att köpa dem när pengarna börjar rulla in igen.

Markus jobbar till 19 idag så jag funderar på vad vi ska hitta på. Elin och Alex ska komma förbi på eftermiddagen när dom varit på kalas, men tills dess har jag iiiingen aning om vad vi ska fördriva tiden med. Hmm. kanske promenera lite, igår gick jag hem från stan i snömodden och shit va blöt jag var när jag kom hem. Gympadojjor i det här vädret är inte att rekomendera.

Nu ska jag försöka gräva fram nå kläder i min överfulla garderob (dock inte av något användbart).

1 kommentar:

Anonym sa...

åååå vill oxå ha såna brallor!!! de är ju så snygga. =)