fredag 14 mars 2008

idag har vi varit på stan, Emmy skötte sig utomordentligt. Vi provade kläder, det var inte alls kul. Jeans tänkte jag försöka hitta, ett par billiga. Men alla jag provade satt fult som satan, fläsket vällde här och där. Usch, blir nog inte inom den närmsta framtiden jag ställer mig i ett provrum igen. kom hem med en klänning till Emmy istället. Mycke roligare att shoppa till henne.

Nu ligger mina älsklingar i sängen bredvid mig, M försöker få Emmy att sova. Men ikväll var hon otroligt envis, vi har hållt på och försöka söva henne i flera timmar. Hon somnar en stund men vaknar typ 5 minuter senare hela tiden. suck.Har iaf hunnit ta mig ett premiär bad i vårat nya badkar, skööönt. har varit utan badkar i över två år och oj vad jag saknat det. är en riktig badmänniska.

Nu ska jag ta över från M, vette tusan hur länge jag orkar skumpa runt på henne alltså...godnatt eller nå...

Inga kommentarer: