torsdag 13 mars 2008

Ännu en uppdatering; nu sover hon sedan 30 min tillbaka ungefär. Puuh helt slut i armarna. har dessutom fått nå skumt i vänstra underarmen, det drar,sträcker,domnar o ilar. Allt på samma gång när jag utövar vissa rörelser, mest när jag sträcker ut armen. Oskönt som tusan! Kan hända att det är pga allt bärande...

Fått skumpa runt på henne men till slut kunde jag lägga ner henne i vagnen och bara dra den över tröskeln en timme. Tur vi har TV i sovrummet, annars hade jag aldrig pallat. Tiden går lite fortare med underhållning samtidigt. Imorgon kväll får M ta kvällspasset medans jag gör annat (kanske tar en promenad eller sover) för ikväll orkade han inte då han varit vaken sen 5 och jobbat. Imorgon ska vi in till stan, lämna in Ipoden på service, M ska ta nya kort till sina jobb leg och sen unna oss en fika. Nu ska jag krypa ner i sängen och förhoppningvis lyckas somna innan Emmy vaknar igen för mat.

Inga kommentarer: