lördag 22 mars 2008

Skulle se film ikväll men det blev inte mycket av den varan. Emmy ha skrikit jättemycket och det enda som dugit har varit att bäras heeeeela tiden. Tur att vi är två säger jag än en gång, min rygg har tagit rejält med stryk av allt bärande de senaste veckorna. Sjalen har inte dugit ikväll så man har fått ha henne i alla dess möjliga positioner, Nu har M fått bära omkring på henne en timme kanske och hon slumrar till då och då men vaknar lika snabbt. Hon verkar inte hungrig då hon vänder bort huvet från bröstet när jag försöker ge henne det. En dålig dag med andra ord, men men, det har vi ju alla ibland. Jag är riktigt trött och vill gå och lägga mig, men ska snart byta av M då han är lika trött om inte tröttare. Han är ingen kvällsmänniska alls, han tar mer än gärna morgonpassen med henne så jag får sova. Det tackar jag för då jag hatar mornarna. Nu ska jag skumpa vidare på lillan så kanske hon somnar inom en timme eller så! Det finns hopp, klockan är ju trots allt inte så fasligt mycket än.

godnatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad menar hon med att börja gapa igen.. hoppas det bara var tillfälligt!!!

Anonym sa...

Hej. jag länkade till din blogg från min sida så hittar jag den lätt.. =) hoppas de va ok.. för då kan ju andra se den åxå.. säjj till om du vill att jag ska ta bort den..