tisdag 29 april 2008

Har precis lagt ner E i sin säng, somnade i famnen på mig medans jag fördrev tid som vanligt framför datorn. Idag har allt varit kanon, klev upp kvart i elva med eld i baken. Klockan 12 skulle M komma hem från jobbet och hämta upp oss och fara in till stan. Mycket skulle hinnas med, amma E, klä mig och sminka mig, rasta hunden och äta frukost. Men vi hann! Mötte upp Elin, Jonas och Alex på stan. Tog en fika, E var kanon nöjd mest hela tiden och somnade i famnen strax innan vi skulle kila vidare för att shoppa. M fick mest ha hand om Emmy medans jag provade allt i min väg. Så härligt att kunna prova kläder och kolla på allt i lugn och ro. Dock hade han det lätt, hon sov hela tiden! vi hannt med att shoppa en klännig från carlings, en tröja från HM och skor till M. Sedan for vi vidare till M´s mamma och pappa för middag, efter det åkte M och bytte däck på bilen så nu jäklar får det inte komma mer snö. Resterande av kvällen har spenderats med diskning, promenad och tv tittande.

Imorgon blir det en tur till jobbet och hälsa på, chefen ringde och efterlyste mig så det blir att köpa med nå gott fikabröd och dricka lite kaffe och hälsa på alla ungdomarna!

Nu ska ja ta fram morgondagens outfit och sedan krypa ner och värma mig på M.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, trodde bara det var jag som sysslade med såna egenheter som att bry sig om färg på napp :D
Men skönt, då är jag inte ensam då ;)

Äh, min blogg krånglar hela tiden, jättetröttsamt..