fredag 6 juni 2008

Tidig morgon

Då har vi varit vakna sen 4, det blev som jag befarade. Hon sov inte alls längre än så. Men nu har hon somnat, det tystnade på övervåningen. Jag gick ner för att göra mig en macka och hon lyckades komma till ro och somna. Nu väntar jag på att M ska dyka upp så vi kan gå och lägga oss. Har inte sovit många timmar inatt, först vaknade hon 23 och ville käka men då var jag ju vaken, sedan vaknade hon 2 för mat och nästa gång 4. Vi måste försöka hålla henne vaken ikväll så hon inte somnar för tidigt, mellan 18-19 är helt ok, då kliver vi upp ungefär kring 6 tiden istället. Nu ska jag krypa ner i sängen och invänta M. Har längtat så efter honom!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har ni fått nya grannar minsann :) Eller jaa, jag har kört dit grejer i dagarna i af, fast än bor vi ju inte där på riktigt..

hoppas allt är bra med dig!