onsdag 24 september 2008

Planerna inför helgen ser ut såhär; Fredagen (min födelsedag) firas lätt med lite fika för vänner och en liten del av min familj. Kommer sakna syster Lisa ofantligt mycket, första födelsedagen hon inte är närvarande på och det kommer kännas tomt. M jobbar till 17 så efter det kommer jag och han nog bara mysa hemma, bara vi. Det var länge sen. Han jobbar och tränar mycket så det har inte blivit mycket ledig tid tillsammans senaste tiden. På lördag fyller pappsen år, så vi ska ta oss dit under dagen och fira lite, länge sen han träffade emmy också. Tror det var 1 månad sen faktiskt. Sen får vi se om vi hinner förbi på kalas hos Emmys kusin Rafael som fyllde år i veckan, för senare ska jag och dricka vin, släppa loss och bara ha det riktigt skjj tillsammans med min barndomsvän Helena och några till. Vi ska på rockabilly klubb på fiskekyrkan, ska bli riktigt skojj! Funderar på vad jag ska ha på mig, mest troligt blir det en röd tubklänning med vita prickar på samt några roliga accessoarer. Ååhh va kul att få klä upp sig! Om dagarna känner jag mig som värsta sunket,så lite smink och snygga kläder ska bli kul att få ta på sig. Söndagen blir väl seg för min del, men då är det älsklingen som fyller år så lite fika och folk lär det väl bli även då. Så, en riktig kalas helg för våran del! Trevligt.

En låt som får mig på bra humör är Crossfire´s "Lady", hörde den första gången live på Vaken med The Voice och som nu spelas flitigt på the voice samt Ztv. Skönt gung i låten!

http://www.youtube.com/watch?v=xVXpAhzh6fw

Nu ska jag hoppa i badet och sedan fika med M somkommer hem från träningen vid 23. Emmy sover sedan 19. Skönt med tidiga kvällar!

Inga kommentarer: