onsdag 19 november 2008

Emmy sover sedan 20.15 och M sedan 21. Skulle egentligen ha färgat håret ikväll men det blev som bara inte av. Nu sitter jag bänkad framför insider. Emmys humör har varit riktigt dåligt idag,vi gick in till stan tillsammans med Elin, Jonas och Alex. Men nästan hela vägen in så var hon riktigt sur och grinig, hannt bara vara en stund i stan så fick M komma och hämta henne när han slutade på jobbet så jag kunde gå själv och kolla i lugn och ro. Även Jonas for hem med Alex så jag och Elin strosade runt tillsammans utan barnen. skönt! :)

Köpte hårfärg, nu ska utväxten och de matta burret bort. Köpte även en skjorttunika med knyt därbak, den ska jag ha på lördag när jag ska på fest! Tjoo va kul det ska bli!!

Imorgon är M ledig, vi ska på julklappsjakt och sen ska jag jobba. Nu ska jag se vidare på insider, skrämmande med nätpedofiler, hur lätt dom kommer åt sina offer....

Inga kommentarer: