onsdag 19 november 2008

Passar på att skriva medans Emmy sover en stund. Imorse fick jag väcka henne kl 9.15 då jag skulle till vårdcentralen för cellprovstagning, Emmy fick vara hos moster undertiden. Men vilken liten sömntuta vi har, hon sover nuförtiden oftast till 9-9.30. Men inte klagar jag! Riktigt skönt att få sovmorgon ju!

Nu sover sedan 12.30, idag har hon ätit en macka av grovt bröd med skinkost från tub på. Det gillades skarpt! Även lite bär till gröten på morgonen. Igår lagade vi korvstroganoff och bulgur som vi försökte få henne att äta, dock blev det mest bara massa kladd. Men litegrann smakade hon iaf. Får se vad hon säger om det idag då, ska testa ge lite till middag.

Vi har köpt en sodastreamer, äntligen! Som jag velat ha en och nu äntligen slog vi till då vi hade ett presentkort på Elon. Så nu ska här bubblas! =) Ska gå och göra mig iordning, packa skötväskan och plocka undan lite innan Emmy vaknar. För sen ska vi gå in till stan med Elin och Alex.

Inga kommentarer: