torsdag 20 november 2008

Idag har vi varit på stan igen, fick med oss lite grejjer hem även idag. Ett armband åt mig till min partyoutfit på lördag, ett par strumpebyxor åt Emmy, en rakhyvel till mig (första egna, har alltid snott M´s men nu är han less!) köpte värstingen med rakgel och grejjer i hyveln!, en klädhållare från Mique (rosa med nå prinsessgrejs på) till Emmys rum samt en barbapapps tallrik från Mique med sugpropp på. Dock ska jag lämna tillbaka den för sugproppen funkar inte...

Ikväll har jag jobbat, rätt mysigt men också mycket stojjigt bland kidsen. Imorrn ska jag in till stan,IGEN. Gå på bolaget, köpa en inflyttningspresent till på lördag, köpa lite eget drickbart samt lite godsaker att mumsa på på förfesten. Kanske ett par gråa tajts och ett par svarta benvärmare också...får se....

Tydligen har gina rea på smycken, kanske måste förbi och kolla in det. Kan ju fynda något att ha på lördag! Nu ska jag göra en macka och ett glas juice innan jag ska sova. Godnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag fyndade en massa fint :)