fredag 21 november 2008

Helg!

Idol på tv, kladdkaka i ugnen, bebis som sover, M är på jobbet och jag sitter här ensam. Trist. Men men. Idag har jag varit på stan än en gång, fick med mig en foundation. Maxfactor Miracle touch heter den och den verkar rätt bra, har alltid så svårt när jag ska testa någon ny foundation. Det som kan vara med den är att det inte är så mycket i dosan och att den är odryg. Men det får vara, ska iaf testa ha den ett tag. Blev även lite dryck från bolaget inför morgondagen. Så nu är jag taggad! Ska bli riktigt kul att piffa till sig! Har hunnit testsminka mig också, så nu sitter jag med ett öga med grön ögonskugga samt ett rosa/rött öga. Svårt att bestämma mig för vilken sminkning jag ska ha!

Nu ska ja se till kladdkakan och sen se vidare på idol.

Inga kommentarer: