torsdag 6 november 2008

Mat!

Lilla familjen sover, jag och vovven delar på soffan. Han med tuggben i högsta hugg och jag med dator o en kopp te för att lindra min onda hals. Idag har vi hängt med Elin, lunchat på stan, jobbat och varit allmänt risiga. Emmy har varit riktigt snorig, jag har haft feberkänningar, halsont och kliande ögon och nu ligger M med feberfrossa och hosta.

Emmy har för första gången ätit en halv burk mat, det som föll henne i smaken var farmargryta. Det var igår som vi testade ge henne till middagen och hon gapade stort som en liten hungrig fågelunge, jag fortsatte sleva in så länge hon gapade men sen blev hon mätt. Vilken känsla, mitt barn äter som alla andra barn!!!! wohoooo! Testde idag också, fick bara i henne lite men det berodde nog på att hon redan hade ätit lite välling ett tag innan.

Nu ska jag njuta av tystheten, dricka mitt te och sen gå ut med hunden en sista sväng. Tjo!

Inga kommentarer: