tisdag 24 februari 2009

Fint väder!

Idag har Emmy varit hos sin farmor på förmiddagen. Dom hade busat på hemma och sedan gått ut så hon fick sova i vagnen. agt och gjort, hon somnade under promenaden. Sen kom vi och hämtade henne, väl hemma så hängde vi ute på gården när M skottade sjuhelsikes mycket snö. Emmy traskade omkring väldigt bra därute, smakade på snön som hon inte kunde få nog av.


Till middag får vi palt hos M´s mor och far och till efterrätt blir det semlor. MUMS! Vi har även hunnit med att vara till veterinären med hunden och skrapat tandsten och ryckt några tänder som han haft lösa. Han mår bra trots det, käkar normalt och så. Har också varit och fixat papper till internetkursen jag måste gå innan jag börjar på mitt extra jobb på Shell. Många timmar att spendera framför datorn och plugga tills på måndag för då ska jag in på min första i
introduktionsdag kl 8 på morgonen. LÄNGTAR! Emmy tränar för fullt på att säga massa ord, hejhej försöker hon sig på att säga ofta nu. Så söt när hon verkligen går upp i falsett och liksom piper fram "ejjejjj".

Inga kommentarer: