fredag 6 februari 2009

sjukstuga

Sitter än en gång med en sjuklig liten i famnen. Blir tokig på dessa sjukdomstider! hon vaknade en gång under natten o det var strax innan 2, gav henne en supp då det var uppenbart att något var fel för hon bara skrek o inget hjälpte. Fick vara vaken en timme tills hon tillslut kunde somna. Vaknade igen strax efter sex och här sitter vi nu. Har satt på playhouse disney som avleder henne lite, hon kan halv ligga i min famn o se utan att gråta. Inte blir det bättre av att jag också är krasslig, kände av det igår när jag kom hem från jobbet. Halsen gjorde ont och jag hade ont i kroppen. Jag bäddade ner mig i sängen och somnade ganska så direkt. Idag är det ungefär samma tyvärr. Får se hur det blir till kvällen, jag ska ju jobba för tusan....

Inga kommentarer: