lördag 14 mars 2009

Tidig morgon

Idag klev vi upp tidigt hela familjen. Gumman vaknade och gjorde nummer 2, då var klockan strax efter 6. Ja det var bara att kliva upp då. M slängde in tvätten och sedan fikade vi frukost tillsammans. Har hunnit med att dammsuga och dammtorka medans M och Emmy lekt, sedan har jag vikt tvätten också. Emmy sover nu och M likaså. Han är inte van tempot tror jag!

Inatt så vaknade gumman vid 3 tiden av att hon hostade så otroligt mycket. Hon hade svårt att somna om då det inte ville ge med sig så jag klev upp med henne och gick och satte oss framför tvn. Där låg hon och dåsade i famnen men vaknade till så fort hon fick en hostattack. Stackars liten. Hör hur hon även nu ligger och hostar, det har hon gjort sen hon somnade för ca 30 min sen. Hoppas hon slutar snart så hon får sova ordentligt ett tag iaf. Senare ska Elin och Alex komma förbi och leka lite, trevligt! Får se vad kvällen har att bjuda på, mest troligt inget utöver det vanliga då plånboken säger stopp!

Nu ska jag gå och förbereda lunchen och sedan ut en sväng med vovven. Ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer: