måndag 13 april 2009

Då var det kväll. Sitter i vardagsrummet med bärbara och ser på tv samtidigt. M är ute med hunden och gumman sover sedan 20.30 ungefär. Idag har det varit en bra dag. Umgåtts med familjen Grenholm. Fikade på Musica (ett café med skivförsäljning) och sedan gick vi hemtill dom och hängde ett tag, sedan blev det en promenad hemåt i det fina vädret. Idag har det verkligen varit vårigt ute! Hoppas det håller i sig! Det blev inget besök hos pappsen idag. Han hade bättre för sig tydligen...

Imorgon har jag inget annat planerat förutom P-möte på eftermiddagen. Tanken var att om det är soligt ute så ska jag passa på att sola lite på altanen medans gumman sover sin förmiddagslur. En kaffe och bok på det så blir det great! Nu ska jag försöka mig på att måla naglarna, är en sådan som tyvärr biter på dem men försöker hålla mig och med nagellack på så blir det lite lättare att låta bli.

Inga kommentarer: