tisdag 14 april 2009

Vagnsköp

Det är inte lätt att sitta vid bärbara när Emmy är vaken. Hon ska och pilla på tangenterna hela tiden så mamma blir tokig! Men till slut så ledsnar hon och pysslar på med annat istället. För tillfället så kastar hon ut allt ur möss och vantlådan i hallen. Det städade hemmet är ett minne blott. Det är nästan så man tar en sop och sopar fram leksaker som gömmer sig under sofforna, eller ja det ÄR så vi gör! Haha!

Idag fick jag sovmorgon till halv åtta! Och hon har sovit HELA natten utan att vakna en endaste liten gång. Hostan verkar ge med sig så det bådar gott inför malmöresan nästa torsdag. Jag håller på och kikar efter en lättare vagn att ha med på resan men som även funkar att ha med sig på sommaren. Har kollat lite på Carena lieback lux, hittade en beg på blocket som jag kanske slår till på. Någon som har erfarenhet av dessa "paraplyvagnar"?



Nu ska jag leka lite med min lilla tös innan hon ska vila. Då ska jag passa på att sola lite på altanen.

Inga kommentarer: