tisdag 9 juni 2009

Skofynd

Vi tog oss iväg till stan idag, redan 10.30 var vi inne. Emmy passade på att sova en kort lur medans jag kollade på skor åt henne. Hittade ett par som jag provade på henne medans hon sov, dom fick de bli. Dock kändes de lite hårda i spännet/remmen upp mot vristen, ska iaf köra med strumpor under de första gångerna tipsade hon i butiken om så att remmen töjer sig lite. Sedan när vi kom hem så hade skorna till E som jag vunnit på tradera kommit. Ett par vita nikegympadojjor, skitsöta! 123 kr för sprillans nya, riktigt kap! Har blivit tradera freak. Kollar varje dag efter nya saker....

Vi har hunnit mysa i soffan en timme ungefär, Emmy har legat bredvid mig och pillat i mitt hår och på mina örhängen. Riktigt mysigt, nästan så jag somnade! Har nyss diskat undan disken från middagen igår också. Och senare när M slutat så ska vi och hämta en byrå som vi lämnat in på slipning och målning hos en snubbe, hoppas den blev fin! Den ska stå uppe i "hallen" på övervåningen, och i den ska vi ha handdukar och lite småsaker som hårtork, rakmaskinen, platttång och locktång. Blir riktigt bra med mer förvaring! Hittade ju ingen mössa på stan åt gumman, så det blir väl att beställa en ny fin geggamojja mössa från nätet! Älskade den mössan!

Inga kommentarer: