lördag 26 september 2009

Hemmastadd!

Nu är mitt nät igång, äntligen! Nu är det bara digitalboxen som ska kopplas i, eller ja den är ikopplad men jag upptäckte att jag ju inte fått något kort till den så jag kan ändå inte se tv ännu. Surt! Har kommit iordning riktigt bra nu, trivs bra i lägenheten än så länge men ett minus är att grannen röker inne så ibland stinker det rök även inne hos mig :/ Försöker vädra så ofta jag kan.

Igår var jag in till stan och skrev på papper ang lånen tillsammans med M. Och ja, det känns minst sagt konstigt att träffas. På torsdag har vi förövrigt bestämt att vi ska börja ha henne varannan vecka, så då lämnar jag över henne till honom så han får följa henne på inskolning iaf torsdag och fredag. Är ju bra att dom får träffa honom också! Hannt med att handla lite tröjjor åt Emmy också. Behövdes verkligen! var påä'g att köpa en mimmi pigg tröjja som hon verkligen förälskade sig i, hon stod och kramade och pussade på den nere på HM under hela tiden jag kollade på kläder åt henne. Haha. sötnosen! Tänkte att jag ska tipsa hennes farmor om den :)

Idag är det min födelsedag också. Vet dock inte vad jag ska hitta på. Har ju Emmy hemma så det blir inga större utsvävningar. Blir en hemmakväll med datorn och lite godis skulle jag tro.

Nu ska ja hoppa i duschen medans Emmy ser på Musse pigg och är nöjd. Sa jag att hon älskar musse och mimmi!?

Inga kommentarer: