onsdag 30 september 2009

jobbelijobb

Hallå. Sitter med färg i håret, passar på att bli jämt brunhårig istället för det där risiga solblekta jag hade innan. Här ska fräschas upp! Idag har jag hunnit med att öppna presenter som jag hämtade ut på posten fårn min kära syster i malmö. Blev en massa små smycken, ett superfint halsband med silverkedja och en bricka där det står HOPE på och en suuuuper söt fickspegel. Tack snälla systeryster! Även hunnit med ens väng på stan med Elin, kände dock att mitt humör inte var det bästa inte heller Emmys så sorry Elin om vi inte var sådär allra värst roliga att hänga med idag. Förde Emmy till dagis (VET att det heter förskola men det är så mycket lättare att säga det man alltid sagt och lättare för barnen att uttala, även där vet jag att Elin stör sig ;p ) kl 15 och lämnade henne där själv för jag skulle på p-möte och hennes farmor och farfar fick hämta henne 16.30 och det hade gått jätte bra. Dom berömde henne mycket och tyckte hon var så duktig med allt och så lugn. Kul! :) Hon brydde sig då inte det minsta om när jag gick, vi vinkade och sa hej då så hon såg mig gå och hon pekade direkt till sin fröken Eva att hon ville till lekrummet.

Jag kommer jobba rät tmycket nu när emmy är hos M en vecka. Skit bra att kunna lösa det så.
Inatt 23-07
imorgon 18-21 och 23-07
fredag 18-21
lördag 12-15 och 18-23
söndag 12-15
sen hela veckan fram tills torsdag har jag än s länge bara pass på gården 18-21. Blir kanon det här! Hoppas på mer timmar på shell bara.

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

ingen fara, jag var själv trött o kände mig inte på topp så vi var nog jämntrevliga =)

du får säga vad du vill juh. såklart! Jag vet varför jag säger förskola, men andra säger vad de vill. (jag är lie less på att motivera och diskutera) =)

Kram/Elin

Sansis sa...

Elin; Hehe :P