fredag 2 oktober 2009

Helg

Så då har jag vaknat till liv efter 2 kvällspass på gården samt 2 nattpass på shell. Puuh. Ikväll blir det gården igen och sen hem och vila upp mig. Imorgon på morgonen blir det skogsmulle fasoner. Ska tydligen ut i skogen och härja igen, grillning och lite sånt. Nu kommer min fina termokaffemugg till användning som jag fick av Elin och jonas! Har ringt och skällt på comhem över att mitt kort inte kommit ännu. Det har skickats i måndags men blivit någon försening med posten. Typiskt.

Emmy är hos M nu och gårdagen var lite jobbig. Tänkte mycket på vad dom gjorde, hur hon har det, om hon kanske saknar mamma eller känner sig lite osäker med tanke på att dom ju inte riktigt setts på flera veckor...Usch...Tror jag kommer känna av att hon är borta när måndagen kommer och jag inte jobbar på dagen. Bäst att hålla mig sysselsatt så jag inte tänker för mycket!
Nu ska jag ligga och titta i min ikea katalog och önskHela lite. Kanske kanske att det blir Ikea på måndag...

Inga kommentarer: