onsdag 30 september 2009

Sovit som en prinsessa

Idag kan jag säga GODmorgon. Vilken underbar känsla och få vara utsövd. Inatt har Emmy sovit tillsammans med mig i mitt rum fast i sin egen säng och det har gått kanon. Hon har inte vaknat en enda gång under natten. Bara en gång på morgonkvisten vid 5 tiden men fick henne att somna om genom att bara lägga henne ner. Sååå skönt! Ätit frukost, sett på Musse, teletubbies och lite puh. Hon har svårt att bestämma sig för vad hon vill se på. Idag ska vi ränna på stan med Elin innan vi ska till dagis kl 15. Idag ska jag lämna henne ensam där drygt en timme och sen kommer hennes farmor och hämtar henne för jag ska på arbetsförmedlingen på inksrivning samt på personal möte.

Imorgon ska Emmy till M en vecka. Får väl se hur det går, jag tror jag först kommer njuta av ensamheten en stund och sedan gå omkring och tänka på henne hela tiden. Kanske vi kan träffas under veckan så vi inte saknar ihjäl oss efter varandra (värst blir det nog för mig...)

Inga kommentarer: