måndag 28 september 2009

Morgonmys

*Gääääsp* idag är jag trött som tusan. Emmy somnade tidigt, klockan var inte ens 19 men hon började vakna vid 22 tiden och höll på så fram tills 02.30 ungefär. 2-3 ggr i timmen var jag in hos henne, trodde jag skulle bryta ihop. Jag var så trött och var påväg att skicka ett sms till M och säga att han minsann fick börja ha henne from imorgon. Kände att nu orkar jag inget mer. Men idag så vill jag bara krama sönder henne och pussa på henne. Tänk så tokigt!

Ringde till dagiset idag för att höra om vilken tid vi ska komma för inskolningen. Fick inte tag i dom förra veckan. Idag 15.15 ska vi dit och träffas. Spännande! Igår fick jag lite blommor och en svart söt morgonrock. Har saknat en morgonrock fruktansvärt mycket! Älskar att mysa omkring i myskläder hemma och om dom är snygga är ju det ett plus! :) Har beställt ett par koola anna jeans,såna där baggy byxor. Dom var på rea på Nelly.se och kostade bara 250 kr. Hoppas bara jag kan ha dom, annars får jag sälja på tradera (som jag förvörigt nöter ordentligt nu). Nu ska jag göra mig en liten kanna kaffe till och avnjuta medans Emmy ser på Nallepuh.

2 kommentarer:

minnapinna sa...

men FAN, hade skrivit ett skitlångt inlägg, men det försvann givetvis... Nåja, kortfattat i af: trist att ni ska separera, men allt löser sig- alltid. det blir säkert bra för dig och emmy.

grattis till lägenheten, vad skönt att det gick så fort att få det fixat.

kan inte låta bli att tänka på det praktiska: se till att du och M skriver på ett papper så att han inte blåser dig på pengarna för lägenheten. men det kanske ni redan har fixat?

må väl!

Sansis sa...

Minna; Ja det e trist att det gick så långt som till en separation. Ja jag hade verkligen tur att få en så snabbt. Snart är det dags för er nr 2 alltså, coolt! Det kommer säkert gå riktigt bra, Nora verkar så klok och blir nog en super bra storasyster! :)