onsdag 6 januari 2010

Imorse var jag så trött så trött när gumman ville stiga upp. Klockan var iofs inte sååå tidigt, kvart i åtta hörde jag henne säga som alla andra mornar "Inte sova, inte sova, inte sova, INTE SOVAAA" ja då är det bara att kliva upp då. Hon är en bestämd dam. Jag drog täcket med mig til soffan och slumrade om en stund tills hon sa att hon ville äta frukost. Upp och göra frullen, äta lite och sen började hon leka fint i sitt rum. Jag passade på att kura ner mig in under täcket, igen. Skööönt! Sen kom även hon och skulle "mysa", ja det innebär oftast allt annat än en lugn och mysig stund men jag passade på och slog på barnprogrammen och ja minsann, hon låg kvar under täcket med mig och myste. Sååå underbart! Nu sover hon lunchvila, sen kommer Elin och Alex förbi och leker, vi ska även äta middag ihop idag. Trevligt!

Inga kommentarer: