onsdag 6 januari 2010

Känner mig risig. Hoppas bara inte det här går över till något värre under natten. Är sådär febertung i kroppen, öm i huden och jag har varit ofantligt trött under dagen (kan bero på mitt nattsuddande också iofs...) Men iaf, det känns inte bra i kroppen. Bara det att jag inte FÅR bli sjuk nu gör mig ju ännu mer less, hade jag inte haft så jävla mycket jobb inplanerat så hade jag lugnt kunna ligga hemma och bara sova och inte känna ångest men nu...suck!

Det enda bra med morgondagen är att efter jobbet så blir det en trevlig sak att se fram emot. Det dåliga är att jag ska lämna gumman på dagis tidigt, fara och inventera hela dagen och sedan till nästa jobb och sedan inte få se min tös på 7 dagar :(

Ikväll när jag la henne så var hon lite grinig och ville inte alls somna, hon började gråta och skrika efter mig så jag gick in och tog upp henne i famnen och satte mig i sängen med henne och kramade om henne en lång stund och sa "Mamma älskar dig" då säger lillhjärtat "Emmy älskar dig" Naaaaw!!! hur sött är inte det!!! Sen satt vi och kramades några minuter, hennes lilla huvud lutandes på min axel...sen somnade hon snällt och lugnt...

Inga kommentarer: