torsdag 14 januari 2010

Snart!

En veckas frånvaro. Nu är gumman hemma igen och jag är inte ute och ränner. Idag har jag varit och tränat, ja ni läste rätt. Jag har tränat två-tre veckor nu och har börjat äta efter GI. Det går bra, det går förvånansvärt lätt allting och det är kul också! :) Idag ska gumman sova i sitt eget rum, sen vi flyttade hit så har hon fått sova i mitt rum då hon var väldigt otrygg till en början och sen blev det bara av vana att låta henne sova i mitt rum fast i sin egna säng. Men nu ska jag försöka få henne att sova i eget rum igen. Hon gör ju det hemma hos M och även hos farmor och farfar har hon eget rum så det borde ju inte vara några problem.

Imorgon ska jag jobba kväll och gumman ska få sova på dagis. På lördag är jag ledig och vi ska på födelsedagskalas hos Elin som fyller år och på söndag jobbar jag igen ett kortare pass.

Nu är det bara 6 dagar tills jag åker till syster i malmö. Som jag längtat!! Nu blir det lite kvällsfika och kvällsrutiner med tösen som ska sova alldeles strax. Godkväll!

Inga kommentarer: