torsdag 21 januari 2010

Malmö

Är nere i Lund nu och hälsar på syster i hennes nya boende som hon delar med sin nyvunna kärlek Marcus. Är så glad över att ha tagit mig ner till dom, senast vi träffades var i mars förra året när jag och Emmy åkte ner. Den här gången bestämde jag mig för att åka ensam för att ladda batterierna lite efter allt som hänt sedan sommaren. Förhoppningsvis kommer jag hem med tonvis av ny energi och kan fortsätta i vardagslunket med jobb och familjelivet. Gårdagen spenderades på stan när jag kom fram, vi gick och fikade och snackade och sedan handlade vi mat och gick hem till Lisa och Marcus där vi lagade mat (GI för min del, ja det funkar faktiskt bra det här. Jag har gått ner 2 kilo på drygt 1 vecka!) Idag så jobbar båda två så jag har tagit sovmorgon till kl 12 och sen har jag bara lallat på här hemma. När Lisa slutar kl 16 så ska vi ses på centralen och gå till ett större shoppingcenter och strosa. Kanske vi fyndar något också! Imorgon börjar helgen och vi har inplanerat lite festligheter både fredag och lördag.Det blir singstar fest en av kvällarna och utgång i malmö. Kommer bli en bra helg det här! :)

Nu ska ja fixa håret och göra mig klar tills Lisa slutar!

Inga kommentarer: