söndag 14 februari 2010

alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag och som jag längtat efter denna dag. Idag blir det mys med lek, middag och film. Känner mig någolunda utvilad idag då jag la mig supertidigt igår, halv nio låg jag i sängen. hade inget bättre för mig så jag läste lite i min bok och sedan slumrade jag in. Fick några sms där vid midnatt, sen började Emmy vakna till några ggr och sen fick jag somna om igen och vaknade halv sju av att Emmy ropade på mig. Hade tänkt ta mig in till stan en snabbis och fixa lite grejer innan vi får besök.

Ha en fin alla hjärtans dag. Det ska jag! <3

1 kommentar:

Elin sa...

Hoppas ni fick en fin alla hjärtans! våran dag har varit mest som andra dagar, men det är inte alltid fel det heller. (har inga penagr på mobilen så har inte kunnat svara på ditt mess) Kram