lördag 13 februari 2010

Ja då var man friks igen, pigg som en mört! Somnade 21 igår och vaknade halv åtta med undantag för 3 uppvak inatt pga Emmy. Har hunnit med en pulktur me gumman på dagiset bredvid. Åkte lite i backen och det tyckte hon var superskojj, sen sprang jag med henne så det gick fort fram men usch så tungt det var, man känner att kroppen inte riktigt återhämtat sig. När vi kom in så gjorde vi varm choklad, något Emmy aldrig druckit förut och som vanligt med nya saker så var det ingen hit. Hon smuttade lite på det och sedan sköt hon undan glaset. Men mamma tyckte det var mums iaf! Nu sover hon gott efter lunchen, skönt att vila efter lite utelek.

Jag ska hoppa in i duschen. Sen kommer T förbi med lite nödproviant åt mig så jag klarar kvällen medans de ska spela poker och jag får sitta hemma ensam och kurera mig.

Inga kommentarer: