torsdag 11 mars 2010

Varför fastnar man alltid framför datorn?? Får ju aldrig något gjort när man lagt Emmy, sitter här och gör inget vettigt i flera timmar. Tid man egentligen skulle kunna ägna åt att göra lite "måsten" på. Men men, jag kan iaf klappa mig på huvudet lite idag. Har fått upp hyllorna i hennes rum nu. Dock sitter dom väl inte riktigt så bra som jag önskat. Väggarna är ungefär lika tjocka som papper och porösa så man hör hur de håller på att falla isär när man slår en spik i dom. Får väl se hur länge dom sitter där då.

Fick ju middagsbesök av Elin och Alex. Lillasyster kom också förbi och sällskapade någon timme. Mysigt! Emmy sov ju ingen lunch idag så hon var jätte trött redan innan 18 så hon gick omkring och sa att hon ville gå och sova. Sötungen. När alla farit så var klockan 18.45 då jag la henne, hannt inte ens ut ur rummet så sov hon. Nu ska jag krypa ner i badet innan T kommer. Längtar!

Inga kommentarer: