måndag 29 mars 2010

Snurrigt värre

Känner mig alldeles snurrig i bollen. Dagarna är som ett enda stort "blurr". Emmy verkar bättre nu förutom hostan då som hon aldrig verkar bli av med riktigt. Idag har hon iaf bara sovit en gång och det var på förmiddagen från ca 10 till 12. Sen åkte vi till stan för att lämna igen böcker jag lånat åt henne och samtidigt lånade vi några nya. Både hon och jag behövde en liten tur ut bland folk tror jag. Gratisnöjjen är aldrig fel!

När vi kom hem så slängde jag ihop en fläskpannkaka till Emmy och lillasyster som kom för att sitta barnvakt medans jag for iväg och jobbade några timmar på Dollar. Nu sitter jag med blött hår efter hårfärgning, väntar på T som kommer hit efter jobbet. Imorgon ska vi på utflykt om inte Emmys tillstånd blirvit sämre men det tror jag inte. Lite friskluft mår hon nog bara bra av. Blir en tidig avfärd, det är en bit att åka. Hoppas på att få nån fin fisk att slänga in i frysen! Har ju min egna kock som skämmer bort mig med att laga all mat :)

Snart påsk och jag hoppas på massa jobb. Hittills är det jobb onsdagnatt, lördagkväll och natt och tisdagkväll, onsdagkväll samt natt. Dubbla pass, inte kul. Däremellan hoppas ja på att få nått på Dollar också.

Inga kommentarer: