torsdag 20 maj 2010

Åh idag kunde jag inte somna om efter att T lämnat mig ensam för att fara till jobbet kl 7. Så jag klev upp, satte mig på balkongen och åt frukost och läste tidningen. Sedan tog jag mig en promenad runt sjön i morgon hettan. Jisses vad varmt det var, halva vägen hade jag solen gassandes rakt i nyllet. Svettigt men skönt att ha det bortgjort. Ska snart bege mig in till stan och hämta gumman, ska bli mysigt att komma hem och bara vara. Läsa böckerna jag lånat åt henne, lägga pussel, fika och mysa. Imorgon åker T iväg över helgen, blir oerhört trist för oss men kul för honom. Hinner iaf ses lite ikväll och sova ihop. Jag ska jobba imorgon från 7 till 15 så Emmy får vara på dagis under tiden.

Nu försöker jag få tag i Elin för att höra om vi kanske hinner ses något idag och pratas och barnen får leka lite....

Inga kommentarer: