onsdag 19 maj 2010

Usch vad jag är trött!!

Har slängt i tre maskiner, ska strax gå ner och hänga upp och sedan cykla iväg på en liten tur. Ska förbi mammas grav, får alltid konstig känsla i kroppen när jag är där. Blir alltid lika ledsen varje gång och därför drar jag mig för att gå dit....

Imorgon kommer skruttungen hem, som vi längtar efter henne. Ja, jag skriver VI för jag räknar in T där också för jag vet att han också längtar :) Har kollat på ett hus som vi blev kära i. Åkte förbi där igår kväll och fantiserade. Idag var det borta från hemnet, Whaaaat!? Det var inte ens budgivning på det. Vi får hoppas det beror på att de legat ute länge på nätet och inget hänt men att vi ändå kan ha chans att komma och kolla på det....

Jag drömde en konstig dröm inatt som jag tror är ett tecken på att visa mig att det här är på riktigt.

Inga kommentarer: