lördag 22 maj 2010

home sweet home

Hemma från jobb och dagis. Fick skjuts av Elin så vi kom hem lite tidigare än va gjort om vi hade tagit bussen.Skönt! Emmy somnade på en gång när jag la henne och läst saga. När jag kom till dagis var hon och två andra flickor i full fart och dansa i musikrummet, de hade en massa söta utklädningskläder på sig och hade stått där och dansat hur länge som helst.

Nu sitter jag och trycker i mig chips, lite tröstätande. Saknar T, imorgon kommer han hem och det ska bli mysigt :) Emmy ska sova hos farmor och farfar imorgon så jag behöver inte stressa och hämta henne från dagis efter jobbet, skönt!

Nu ska jag svida om till myskläder och ta täcket till soffan. Ikväll blir det att se en film som går på tv, 27 dresses. En komedi, får se om det är något att hänga i granen.

Inga kommentarer: