måndag 31 maj 2010

Helgen är över. Den har kantats av jobb och utgång. I lördags åkte jag in till stan efter jobbet, mötte upp kollegorna på båten som hunnit med både middag och dryck några timmar och hunnit bli i gasen. Jag däremot tog det lugnt, var rätt trevligt att bara ta mig ut och se lite folk. Söndag var det morsdag, älskling jobbade och sen kom han hem med en fin bukett av de blommor jag gillar mest. Gerberas, enkla och sååå söta. Han har snappat upp att jag gillar dom! Imponerad! :)

Imorse ringde han och väckte mig, ville informera mig om det fina vädret. Jag skynadde upp, gjorde kaffe och mackor. Tänkte iaf hinna äta frulle innan jag tog mig ut, så typiskt att solen gick i moln ungefär samtidigt som jag blev klar. Jaja, sommaren har just börjat och jag hinner nog med att få mig lite sol innan jag börjar jobba. Till veckan fyller lilla Arild 1 år, shit vad tiden går fort. Ska in på stan och se mig om efter en present till skrutten. Sen har jag ju tre bebisar till som kommer titta ut inom en snar framtid, eller ja. Inte JAG alltså, men mina vänners kids. Många att hålla reda på blir det!

Bjuder på några bilder på gumman.





Vi åt sushi en dag, hon skulle smaka och hålla i sina egna pinnar. Hon var inte så förtjust i "sussi" men sojjan doppade hon pinnarna i och smakade. Mums! Prinsess kronan är hennes lilla älskling, den ska hon ha på sig eller iaf med sig från morgon till kväll. Hehe, efter att ha läst "Ella på pottan" som också har en prinses krona och prinsesskläder så ville hon ha likadant. Såklart hon ska få vara prinsessa om hon så vill! Hon springer omkring med en väska med blommor och fjärilar som T gav henne, armband på armarna, halsband runt halsen och alla andra smycken sätter hon i sin väska och säger, " jag är en prinsessa". Fina tjejen!

Igår hannt vi med en sväng till t´s mamma och pappa, åt go middag och fikade. Sen tog vi en promenad runt sjön och hem igen, fick massage och sen skulle vi se film men slutade med att vi sappade lite på tvn och satt vid datorn. sätt lugnt och skönt det med. Idag ska vi på en lite utflykt efter han slutat jobba, ska och grilla och fiska lite. Mysigt.

Inga kommentarer: