torsdag 3 juni 2010

Åh det är så länge sen jag skrev, igen. Orkar inte berätta allt som hänt i veckan, bara det roligaste. I tisdags tog vi oss en tur på färjan efter jag slutat jobbet, där mötte vi upp T´s vänner och firade en av dom som nyss tagit körkortet. Vidare till Bishops och drack några öl, satt och surrade och hade riktigt trevligt. Onsdagen bjöd på en massa flängande runt runt runt och fixa grejer inför kvällens grillning och lekar på golfängen. Trevligt gäng, god mat och fint väder om än lite kallt framåt kvällskvisten och idag så har jag fått hem min lilla älskling! Åhhh så mysigt vi haft!! T lagade middag och jag, emmy och moster sessan har myst i E´s rum med massa musik och dans. Nu sover hon sött, en dag med full fart från tidig morgon. Imorgon är hon ledig från dagis, jag ska och göra ett pass så jag har om vi hittar en billig sista minuten nästa vecka när E åker till pappa igen. Sen kommer Elin och Alex hit och leker en stund inna jag ska och jobba kväll. Då ska först lillasyster vara hemma med henne en stund och sen kommer T hem från jobbet.

Nu ska vi krypa upp i soffan och mysa ner oss under filten i det här ruggiga vädret....

Inga kommentarer: