lördag 22 maj 2010

Imorse har jag gjort det igen för andra gången, jag kröp ner bredvid gumman i hennes säng och vi sov ihop. Till mitt försvar så var klockan 4.45 när hon tyckte det var dags att göra morgon. Det gick inte att få henne att lägga sig ner förräns jag la mig bredvid och strök på henne, då somnade både hon och jag sött om igen. Vaknade 1 ½ timme senare och då var det mer ok att stiga upp. Dukade fram frukosten och åt, nu sitter vi framför tvn och ser på barnprogram. Idag ska vi in till stan, lillasyster smsade mig igår kväll just när jag somnat kl 23 och frågade om vi skulle ses på stan. javisst, det vill vi. Ska och kolla lite sommarkläder åt Emmy bland annat. Skönt att hinna med något fast jag ska och jobba idag. Får se hur det går ikväll när jag ska hämta gumman från dagis, det som är skönt är att jag slipper stressa hem för att slänga ihop middag direkt för det får hon ju på dagis, kvällsmål hinner hon också få dessutom så det är bra. Hopp i säng ganska direkt vi kommer hem blir det nog.

Nu ska ja rota fram nå kläder, usch får ju ont i magen av att tänka på alla fina sommarkläder som finns men som jag inte har råd att köpa...

Inga kommentarer: