måndag 5 juli 2010

bla bla bla

Haft en underbar helg med gumman. Kändes så oerhört skönt att få hem henne igen, om än så bara för 4 dagar. Hon blir bara roligare och roligare för varje dag som går, nya upptåg hela tiden. Hon spexar och är en bestämd tjej som sätter en på plats om man gör något hon inte tycker man ska göra. Nuförtiden är det väldigt viktig vad hon ska ha på sig, hon ska helst kolla själv i garderoben och bestämma. Åh, tycker det är så kul nu när man får börja sätta upp håret på henne i tofsar. Hon har ju inte direkt haft speciellt mycket till hårväxt men nu börjar det komma :) Hon gillar att ha pippilotter som pippi har. Önskar att jag hade nån bild att visa er men min dator är så seg att det går knappt att ladda upp bilder på den nuförtiden...

I veckan ska försöka hinna med att träffa Hanna och tvillingflickorna Noomi och Malva. Man blir ju så fruktansvärt bebissjuk, kan sitta och lukta och titta på dom i evigheter ju! Blir ledig på onsdag och då ska jag även träffa lillasyster på stan en sväng. Ett stort grattis till Elin och Jonas som nu också fått sin lilla flicka!

I helgen är T på fiskeresa så jag och Emmy ska rå om varandra. Vi kommer försöka hinna med att träffa våra vänner. Har så dåligt samvete för hur kass jag är på att hälsa på, men orken tryter när allt blir så jäkla bökigt utan bil. Åka buss fram och tillbaka överallt nu när de flesta bor en bit ifrån oss också :( När uppdateringarna här blir så sällan nuförtiden så missar jag att berätta massor. Nästa vecka ska vi på husvisning, därför avvaktar vi med att lägga bud på lägenheten vi var sugna på. Känns som så onödigt att buda på en lägenhet där månadskostnaden blir detsamma som på ett hus, bara lånet som blir mindre saftigt....suck, less på detta hattande fram och tillbaka....

Inga kommentarer: