måndag 5 juli 2010

Bloggen blir lite mer privat...

Nu skulle jag vilja veta vilka ni är som läser, funderar nämligen på att göra min blogg lite mindre tillgänglig för alla. Du behöver egentligen inte vara nån jag känner eller så, bara ge dig tillkänna. Kanske vi har nån slags anknytning till varandra från förr eller är du bara en nyfiken filur? Kul också om du har en egen blogg, ja skriv ett inlägg här eller maila mig på sannavanna@hotmail.com om du är en av de som vill fortsätta läsa. Lämna mailadress så kan jag skicka ett mail om lösenord senare!

2 kommentarer:

Liisa sa...

Jag vill såklart fortsätta läsa! :) Emmy var precis här och lekte, charmigare tjej får man leta efter! :) om du inte har min mail, hör av dig så får du den! KRAM / L

Linnéa sa...

Jag brukar titta in hit titt som tätt. you know me!