fredag 8 oktober 2010

Fredag! Inte för att det är något speciellt för jag är inte ledig i helgen mer än på söndag. Fick ett extra pass imorgon och jag tackade ja, har haft tre (?) fina helger i rad som jag varit ledig så jag kan gott jobba den här helgen. Nästa helg ska jag vara ledig, då är det dop av Noomi och Malva.
Hämtade gumman från dagis, vi gick på stan så hon fick äta middag innan vi mötte upp T och hämtade kinamat åt hos som vi tog hem. Efter middag och lite mys så for han iväg för att spela poker hela kvällen/natten. Jag har lagt gumman nyligt och hon var rätt trött så hon somnade ganska omgående efter pippi sagan. Nu ska jag hälla upp lite chips och cola och slänga mig under filten till Idol. Blir en tidig kväll då jag fortfarande inte är riktigt kry, har ett förbannat lock för ena örat som suttit i hela veckan och rethosta som stör mig på natten. Suck.

Emmy har börjat göra nr 2 på pottan/toaletten också, förut har de bara varit kiss hon lyckats med men nu fixar hon allihop. SÅ skönt att slippa hålla på med blöjorna hit och dit flera ggr om dagen då hon inte klarat av att få ut mer än en liten plopp åt gången....bara en liten parentes sådär ;P

Inga kommentarer: