lördag 30 oktober 2010

Idag har vi varit lediga ihop. Vi tog sovmorgon till halv tolv! Men det var behövligt, har inte kännt mig som människa senaste veckorna. Åt frukost, fixade oss och drog iväg. Tanken var att vi skulle på loppisen på arcus men påvägen dit ångrade vi oss och for runt och kollade tapeter och sånt till huset. Hämtade även ut golvet som vi nu förvarar hos T´s föräldrar tills vi flyttar. I´m in löv i vårt fina valnötsgolv. Måste få tag i nån som kan slipa upp golvet i vardagsrummet/matsalen, tydligen är det inget man gör själv utan krävs någon som kan. Typiskt, för det är ju inte direkt gratis då man inte känner nån.

Dagen gick fort och det blev kväll och hockeydags, T fixade middag åt oss innan han drog iväg. Jag sitter hemma med en stor godispåse som jag knappt rört, det smakade inget vidare idag. Tyvärr måste jag säga för jag har längtat så mycket efter mitt godis!

idag var jag grymt fest sugen, men eftersom man är ute i så god tid (?) så är det ju inte så lätt att få med sig någon som kan....

Nu längtar jag efter mitt lilla hjärta. Nedräkning tills hon kommer hem igen.

Inga kommentarer: