söndag 31 oktober 2010

Söndagsmys

Godmorgon.
Idag vaknade vi av klockan jag ställde på 9. Hoppade upp, drog på mig kläderna och skulle fixa frukost då T yrvaket säger att klockan faktiskt bara är 8. Typiskt, jag glömde helt bort att klockan skulle ställas tillbaka en timme inatt. Jaja, kröp ner en stund i sängen igen och vila lite till. När vi sen klev upp igen så åt vi frukost framför tvn och sedan gick vi på promenad till Hertsön och hämtade bilen som T lämnade där igår efter hockeykvällen. Så skönt väder ute så jag ville nästan inte gå in igen. Men T skulle och jobba några timmar extra idag så jag har gjort mig lite kaffe och sitter och spanar in inredningssidor.

Jag har ett litet projekt på gång, att inte bita på naglarna, och det går verkligen över förväntan måste jag säga, i 2 veckors tid har jag inte bitit en enda gång och det syns verkligen! Det enda som är är att jag måste hela tiden ha dom målade för annars biter jag. Så jag har inhandlat lite nya lack som jag varvar med, har dock fått en dille på nagellack så jag vill gärna ha fler och fler. Som tur är så finns det ju billiga alternativ också och eftersom jag ändå ledsnar så fort på ett lack så kan jag byta utan att det känns slösigt.

Får se om vi åkte ut till huset idag och kikar lite. Vill ju mäta lite och planera vart vi ska ha vad osv. Vi sa igår när vi var och kollade på saker att det är sjukt hur lätt det går för oss att bestämma vad vi vill ha, inte en enda diskussion har vi haft. Vi tycker lika om saker och det är så skönt och roligt framförallt! :)

Inga kommentarer: