tisdag 30 november 2010

Idag har tiden på jobbet bara sprungit iväg, tur det för jag ville bara hem och packa. Älsklingen hade packat massor och skruvat ner alla grejer från väggarna innan han började jobbade och när jag kom hem satte jag igång att packa. Än så länge har jag packat ner alla toalett saker och prydnads saker, ska strax ta tag i min och E´s garderober och sen vidare in i köket och ta de sista porslinet och kastrullerna. Imorgon 11.30 får vi nycklarna och då åker jag till huset och börjar packa upp ett fullt släp med grejer medan T far till jobbet. På kvällen kommer pappa och hjälper till att flytta möbler. Till helgen ska vi pynta och förhoppningsvis ha en julgran!

Nu ska jag fortsätta packningen, har pausat klart nu.

2 kommentarer:

Liisa sa...

Åh vad spännande!! :) Är så glad för er skull! Kram

sandra sa...

Tack :)