lördag 18 december 2010

Risig

Tror jag håller på att bli sjuk :( Känner mig fruktansvärt risig!

Efter jobbet åkte jag och hämtade gumman från dagis och mötte upp lillasyster på hemmakväll för att hyra film till min och gummans myskväll. Valet föll på snövit, vi har läst boken och hon fastnade för den men den var lite läskig stundvis. Klockan blev kring 21 när vi avslutade kvällen, gick upp och la oss och VI somnade ungefär samtidigt tror jag. Trots att jag sov ca 20 min så är jag dödstrött ännu, tror som sagt det är något virus i mig. Älsklingen är på julfest på farmen ikväll så jag får lägga mig själv, tror jag ska se lite robinsson på webtv i sängen innan jag sluter mina bruna. Imorgon är det jobb igen och gumman ska vara med T´s föräldrar under dagen, de ska julpynta hemma hos dom så hon kommer ha fullt upp.

Inga kommentarer: