måndag 10 januari 2011

Åkte på en lindrig variant av magsjuka, spydde en gång och varit dålig i magen. Men nu börjar det ge med sig, fortfarande lite bubblig men inget illamående. Har just vinkat av älsklingen som ska på konferens i fem dagar. Tungt för mig, hatar att vara utan honom. Som tur är har jag lillhjärtat hemma i veckan. På lördag är det sista schemalagda passet på jobbet för min del, känns tungt och stressande. Måste verkligen komma på vad jag vill göra i framtiden, känns aptungt att veta att jag måste läsa upp betyg för att komma in på högskola etc. bara det förlänger ju min studie tid med minst ett år tror jag....

Jaja, det löser sig. Jag vet iaf att jag kommer få börja på vik:et igen i april tillochmed i höst. Skönt det om inget annat blir aktuellt! Iomed vik:et får jag ju dessutom semester under sommaren, grymt skönt skulle det vara eftersom jag inte haft någon semester (mer än en vecka i början av förra sommaren för utlandssemester).

Yes! På söndag börjar solsidan om igen. Så grym serie! Nu ska jag hänga tvätten och plocka ur diskmaskinen. Gumman kommer hem strax innan läggning, T´s mamma och pappa har lånat henne idag, som hon har längtat! I två dagar har hon tjatat om att få träffa dom :) Så sött!

1 kommentar:

Kakan sa...

Mailar lösenordet, kram