lördag 8 januari 2011

systra mi

Har två av mina fina systrar boende hos oss under helgen, fullt hus med andra ord. Det är så sjukt hur det kan kännas som om det var igår vi träffades så fort vi träffas igen fastän det är länge sedan. Senast var ju när jag var ner och hälsade på i Malmö för drygt ett år sedan (?) Usch så länge mellan gångerna.

Nu har jag min fina lilla skruttungen klängandes på mig, hon la sina armar om min hals och sa " Mamma vet du, jag älskar dig SÅÅÅ mycket" Naaaw!

Alla sover här hemma, ger dom lite sovmorgon. Fick ju själv sova till halv nio idag så jag klagar inte. Rätt så mysigt att kliva upp med gumman och dricka kaffe i soffan medan hon ser barnprogrammen. Idag är planen att kanske ta oss till stan, T ska kolla ut en kostym till konferansen och vi tjejer ska väl kanske ta en fika eller så. Ikväll blir det tjejkväll, T ska till vänner på middag och hockey. Blir kanske någon snyft film och massa surr med systrarna.

Inga kommentarer: