tisdag 4 januari 2011

Igår skulle vi sova tidigt men slutade med att jag först slumrade till i soffan under JVM matchen och blev därför pigg sådär lagomt tills vi skulle lägga oss. Vi såg något avsnitt av weeds och sen nån fiskefilm och sen kunde jag till slut somna, klockan blev alldeles för mycket och jag var dötrött imorse. Efter jobbet tänkte jag att jag skulle kila en sväng på stan och kanske hitta något kul men hade verkligen ingen ork så jag gick bara och handlade lite middagsgrejer, för hemma väntade tre hungriga killar som spelat tvspel hela dagen. Moget...

Nu är det sovrummet som är min fristad, måste fixa "tv" rummet på övervåningen så grabbarna kan hänga där uppe och spela eller se alla matcher som skall ses. En kopp kaffe och ett bad får bli mitt nöje ikväll, känner mig inte upplagd för mer än så.

Imorgon hämtar vi gumman efter jobbet och på torsdag kommer syster! Kommer bli en underbar helg!!!

Inga kommentarer: