måndag 3 januari 2011

Nytt år

Sitter och för över lite bilder som tagits sen vi flyttat och under julen, får se om det är något att hänga i granen. Har haft en sjukt lång dag på jobbet idag. Kl 05.45 stegade jag in på jobbet och påbörjade inventeringen, efter att ha sovit knappa 3 timmar så var jag helt knäckt vid lunchtid redan. Dock kämpade jag tills klockan slog 19 och vi stängde butiken och avslutade räknandet. Imorgon bär det av lite senare, får börja kl 7. Lyx!

Helgdagarna är över och det har varit en omvälvande jul och nyår. Mycket som hänt, mestadels väldigt trevliga saker. Dock saknar jag mina fina vänner, vi hinner sällan ses. I år måste vi alla lägga manken till och försöka ge oss tid att ses

Min lilla tös saknar jag fruktansvärt mycket. Har varit ifrån varandra sen juldagen. Lilla hjärtat.

På onsdag kväll ska jag dock hämta henne efter jobbet eller om T kan hämta henne tidigare från dagis. Längtar! Till helgen blir vi dessutom lediga ihop och syster Lisa kommer hem från malmö och hälsar på och ska bo med oss. Blir underbart!

Honey är på jobbet, nästa sista dagen och den 10:e börjar han på sitt nya jobb med en 5 dagars konferensresa till köpenhamn. Usch för att vara hemma själv så länge, men kul för honom! Ser fram emot våren och sommaren, massor av roliga saker kommer hända känner jag på mig. Många planer!

Inga kommentarer: