fredag 4 mars 2011

Har tryckt i mig alldeles för mycket godis, usch! Lade Emmy vid sju tiden då hon sa "jag är trött mamma" och ville gå och sova. Sagt och gjort, febern hade gått ner och ingen mer spya. Bäddade sängen med handdukar under lakanet utifall att det skulle komma i sängen under natten. Jag är sjukt trött, ser på big brother live kanalen. Kul fredagskväll.... Fy fan vad jag inte hade klarat av mer än ett dygn i det huset. Vilka jobbiga människor, måste vara en sorts människor som är med i sånt här. Sådana som är i extremt behov av bekräftelse först och främst, självälskande människor och extremt dampigt folk. Enda människan jag inte har en dålig sak att säga om i huset är den där Sara som ser så sjukt söt och snäll ut, den blonda. Jag som lovat mig att inte fastna i det här träsket, pyttsan det gick ju åt skogen. Jag skulle kunna se dygnet runt.

jaja, blir en tidig kväll för mig idag. Har inget kul att titta på varken på datorn eller på tvn. Imorgon ska vi köra skräp till kronan om gumman inte spyr mer. Hoppas på fint väder så vi kan sitta ute på verandan och njuta av en kopp kaffe.

Inga kommentarer: